„Chciałem, aby ten nowy zapach stanowił hołd dla odczuć kobiet: aby wyrażał zmysłowość, tajemnicę, namiętność… Przeżywanie namiętności jest źródłem siły, żywotności, energii, i w naturalny sposób olśniewa, fascynuje otoczenie. Kobieta, o której myślałem tworząc mania jest gwałtowna, entuzjastyczna, pełna pragnień, a jednocześnie świadoma swych słabości: doskonale wie, że są one nieodłączną częścią jej osobowości. ”
Giorgio Armani
W naszym zabieganym życiu, mania „to czas, który nam pozostaje, przeznaczony na wewnętrzną radość”. To nasze poszukiwanie spokoju, nasza wizja szczęścia, nasze pogodzenie się ze sobą, tak rzeczywiste, tak zmysłowe że staje się zwierciadłem, w którym odnajdują się nasi ukochani, nasi przyjaciele, nasi znajomi.
Mania, jak wszystkie dzieła sztuki, to dla każdej z nas spotkanie serca.
Mania – któż z nas nie ma swojej manii – przyzwyczajenia, pociechy, zmartwienia, rzeczy najważniejszej … okrągły kamyk w zagłębieniu dłoni, trzy takty melodii w głowie, smuga zapachu na kołnierzu marynarki..
Mania – szaleństwo, lecz także poszukiwanie, dążenie, namiętność, która pragnie spełnienia. Mania, uczucie tak silne, że oddycha zapachem, Mania, zawrót głowy, entuzjazm, Mania, nadmierne pragnienie, pragnienie pozbawione rozsądku, stan euforyczny, osobista skłonność, poryw, euforia, ekstaza .. Każda epoka i każdy w swoim kraju, proponuje swoją interpretację, swój punkt widzenia.. Mania to melodia czasu, słownictwo dnia dzisiejszego, codzienne troski, style, z którymi się utożsamiamy, moda, która nas bawi .. to nasza mania, nasza Armanimania.
Sekret zamknięty w czarnym pudełeczku
Czarne pudełeczko
Sekret zamknięty w czarnym pudełeczku, w pudełeczku z surowego kartonu, którego dotyk dłoń natychmiast rozpoznaje, naturalny, dobrze znany : masa papiernicza wyrabiana ręcznie, czysta bawełna.
Czarne? Niezupełnie. Czarne jak czarna noc widziana poprzez drzewa bez liści, czarne jak czarny, grawerowany diament. Grawerowane pudełeczko, czarne na czarnym, na którym można odszyfrować graffiti skreślone roztargnioną dłonią, która szuka swojej prawdy, wyrazu wewnętrznej muzyki, nasilającego się przypływu emocji.
Proste pudełeczko z misternie złożonego kartonu, które zawiera obietnicę niespodzianki.
Flakonik, który nawołuje dłoń
Flakonik, który nawołuje dłoń – i który ją zaskakuje bezpośrednim, przyjacielskim kontaktem, dobrze znaną delikatnością formy. Dotyk uzupełnia wygląd : łagodne, eliptyczne kształty, które wypełniają zaciśniętą dłoń. Gładka, wypolerowana, półmatowa powierzchnia staje się nieodczuwalna, układając się naturalnie we wnętrzu dłoni.
Sylwetka, która rzuca się w oczy, wygięta, uformowana, gdy obraca się w strumieniu światła, na wzór bożka z polerowanego kamienia. Zmieniające się oświetlenie przykuwa wzrok : w grubości szkła, zagłębienie w formie okrągłej kropli (jak w butlach wydmuchiwanych ustami przez szklarzy) mieni się bielą, szarością, przezroczystością.
Czarny korek, matowy i gładki, aksamitnie delikatny, przedłuża linię flakonika, podkreśla jego obecność.
Uroczy, a jednocześnie solidny klejnot, którego kobiecość jest nieznacznie zabarwiona męskością, w pełni nowoczesny, wychodzący poza chwilowe tendencje mody.
Zapach, który współgra z powietrzem
Zapach, który współgra z powietrzem lecz nie obciąża atmosfery, nie przytłacza rozmowy. Radość, którą się dzielimy, lecz której nie narzucamy.
Mania, zapach dzisiejszych czasów, świadectwo stanu umysłu, kultury, przeżytych wrażeń, marzeń. Uzupełnienie duszy, wyczuwane, odczuwane przez tych, którzy się zbliżają – na bardzo bliską odległość.
Mania, zapach wyrafinowany, naturalny, lecz wymyślony, kadzidło, szary, upajający, odurzający dym, który zmienia się wraz z czasem, który upłynął, z dniem, z temperaturą, który nigdy nie ma końca, i nigdy nie jest do końca określony.
Mania, zapach dla tylu różnych kobiet, których jedynym wspólnym punktem jest uwielbienie dla ich manii, kobiet, które utożsamiają się z tymi oto słowami
” Perfumować się, nosić uwodzicielski zapach to mania, sposób spełnienia zmysłowości w obliczu wszystkich, a przede wszystkim w obliczu tego kogoś.. „
Nie zwykły zapach, lecz bardzo intymny zapach skóry, a także wymiar duchowy, uzupełnienie duszy.
Kadzidło
Nowy wyciąg pochodzący z sułtanatu Omanu, kadzidło bliższe naturze niż religijnemu obrządkowi. Kadzidło ze świeżą notą. Dodać piżmo, szafran dla efektu miękkości – miękkości ubrań Armani. Szafran, jednocześnie gorący i zimny, topniejący, wyostrzony.
Nic ciężkiego, ” co mogłoby ważyć lub dominować „… Świeżość wibrująca tonami drewna, ziół… bez akcentów kwiatowych. To właśnie tajemna strona zapachu, jego intymna zmysłowość dla kobiet bardzo kobiecych, a jednocześnie bardzo silnych, dla kobiet Giorgio Armani, kobiet, które go podziwiają, kobiet, które ubiera. I jeszcze : smuga wanilii dla zaokrąglenia zapachu, subtelnego uwypuklenia kadzidła.
Jest to kadzidło świeże : wspomnieliśmy już o szafranie, piżmie, wanilii.. przytoczmy jeszcze bergamotkę, kwiat pomarańczy, gałkę muszkatołową i goździki, drewno gajakowe, irys..
Dwadzieścia pięć składników, prosta receptura, świetliste otwarcie, które zmierza do istoty rzeczy połyskując ze wszystkich stron..
Zapach dla mnie
Zapach dla mnie, który jest do mnie podobny ? Raczej zapach, który tak jak ja podąża krętą dróżką moich zmartwień, ścieżkami moich pytań, drogą moich argumentów, który towarzyszy moim oczekiwaniom…
Mężczyzna Giorgio Armani jest sobą
Jest niezależną osobowością o ugruntowanych poglądach i jest pewny swego wizerunku. Jest koneserem i mężczyzną z gustem, a nie naśladowcą. Przyciąga go świat Giorgio Armani – ubrania, zapach i akcesoria – nie ze względu na trendy i konsumpcję na pokaz, ale dlatego, że jest dobrze poinformowanym konsumentem. Postrzega Giorgio Armani jako najlepszą markę w różnych dziedzinach, lidera w projektowaniu, jakości wykonania i nowatorskich technikach produkcji. Giorgio Armani nie jest tylko marką, którą pokazuje innym lecz stanowi integralną część życia z jego wrażliwością, jest esencją elegancji. Mężczyzna Giorgio Armani nie jest typowym „konsumentem znanego projektanta”.
Jest mężczyzną, który posiada swój własny styl, ceni Giorgio Armani za charakteryzującą go indywidualność. Mężczyzna Giorgio Armani identyfikuje się z samym Giorgio Armani jako uosobieniem współczesnego człowieka renesansu. Nie widzi sprzeczności pomiędzy osiągnięciami w sztuce a sukcesem w biznesie. Docenia idealną mieszankę klasycznych wartości ze współczesną wrażliwością, co właśnie reprezentuje Giorgio Armani. Jest mężczyzną pozostającym w pełnej harmonii z teraźniejszością.
On nie zgaduje, on wie. Nie waha się; działa. Nie marzy; odważa się. Mężczyzna armani mania działa i uwodzi. Żyje namiętnościami. Prawdziwy indywidualista, zna siebie, wie czego chce i wie jak to zdobyć. Mężczyzna armani mania nie jest chłopcem. Jest mężczyzną w każdym znaczeniu tego słowa. Jest silny i młody duchem. Ma przenikliwy umysł i barwną osobowość. Jest fizycznie obecny. Sprawia, że ludzie są go świadomi, ale robi to w prosty, nienarzucający sposób. Nie jest dandysem ani nie popisuje się; przyciąga innych od niechcenia i naturalnie, otaczając ich aurą swojej fizyczności. Jest sexy, ale nie sztuczny. Ma wyrafinowany, bardzo indywidualny smak. Uwielbia piękno i bawią go osobliwości. Zna reguły, ale ma na tyle pewności siebie, żeby je łamać. Dla niego życie jest procesem twórczym. Wyobraź sobie kim może być mężczyzna.
Zapach – Trio nut
przechodzi w idealnej, naturalnej harmonii od nuty głowy do nuty tła, uderzając w czysty akord dźwięcznej zmysłowości. Nuta głowy: świeżość. Skojarzenie z mandarynką i echo szafranu. Świeżość jest cechą przyszłości. Cechą prostoty i czystości. Jest naturalna, wydatna, niezakłócona, stuprocentowo nowoczesna. Świeżość jest główną nutą, zawsze obecną w zapachach Giorgio Armani. Nuta serca: drewno. Aura cedru i harmonia wetiweru. Akcent drewna daje powiew ludzkiego ciepła i delikatnego czaru. Jest delikatny i złożony, a mimo to posiada organiczną siłę, która wywołuje skojarzenia bezszelestnej mocy i bogatych słojów szlachetnych drzew. Idealna mieszanka bogatej tradycji i gładkich nowoczesnych form. Nuta tła: bursztyn. Namacalna głębia słodkiego miodowego bursztynu. Tajemnicza substancja, która przechodzi od organicznej cieczy do krystalicznego klejnotu. Magnetyczne ślady piżma. Głęboka, ciemna, a jednak przejrzysta zmysłowość, która przekłada się na zmysłowy rytm grający na skórze.
Design
Flakonik jest czystą abstrakcją męskiej formy – odbijając się echem kształtów w architekturze o szczególnie nowoczesnym łuku. Jest mocny i śmiały, ale kojarzy się z wytwornością czasu zawieszonego w przestrzeni. Flakonik ma kształt pasujący do męskiej dłoni i po objęciu go ukazuje się jego prawdziwa forma. Jest cudownie ekscentryczny. Obracając flakonik wokół osi, zauważymy jego delikatną, elegancką asymetrię. Flakonik został stworzony, aby żyć w ruchu. Szkło jest lekko przydymione, a nakrętka ma odcień grafitu.
Istota Armani
Męskość, indywidualność, charakter. Reklama armani mania odzwierciedla cechy, które charakteryzują mężczyznę armani mania, silnego, prawdziwego i eleganckiego. Ten portret jest autentycznym zbliżeniem i odzwierciedleniem tego, co robi Giorgio Armani, uzewnętrzniając autentyczną istotę mężczyzny.
Zdjęcia: Steven Klein; Model: James Penfold; (z materiałów L’Oréal Polska)