W 2001 roku marka Bourjois wprowadziła na rynek pierwszą część produktów do makijażu cery z gamy Maison du Teint. Były to produkty bazowe takie jak podkład inteligentny Le Nu Vous va się Bien, jedwabiste pudry w kompakcie Zeste de Soie i sypki w pędzlu Libre comme L’Air czy korektor Coup de Pinceau.
Nowatorstwem stały się zaawansowane technologicznie formuły oraz eleganckie i bardzo praktyczne opakowania.
Obecnie nadszedł czas na kolejny etap wprowadzania produktów do makijażu cery – na produkty bardzo wyszukane, odpowiadające potrzebom kobiet wymagających. Ponieważ każda kobieta jest unikatowa, Bourjois stworzyło produkty, które korespondują ze wszystkimi jej życzeniami.
Nowa generacja produktów, testowanych dermatologicznie, które dzięki swojej zaawansowanej technologii tworzą zdrowy i piękny wygląd. Dzięki wygodnym, praktycznym opakowaniom można je ze sobą wszędzie zabrać.
W kwietniu pojawiły się:
- wkład do pudru w kompakcie Zeste de Soie,
- podkład inteligentny w kompakcie Le Nu Vous va się bien,
W najbliższym czasie na rynku pojawią się, w maju:
- słoneczny podwójny puder brązujący Jeux de Soleil.
- świetlisty podkład w kapsułkach Bulles d’Eclat,
w czerwcu:
- korektor matujący w sztyfcie Et Mat!