Podczas Światowego Kongresu Handlowego (World Retail Congress), 20 kwietnia 2018, firma Sephora otrzymała prestiżowy tytuł Sieci Handlowej Roku. Nagroda ta jest efektem dynamicznego rozwoju firmy Sephora w ciągu ostatnich dziesięciu lat, budowanego konsekwentnie, a bazującego na sukcesie modelu, który powstał we Francji wiele lat temu. Te długoterminowe efekty biznesowe to świadectwo wkładu Sephora w innowacyjność i rozwój branży kosmetyków luksusowych oraz dowód, że w ciągle zmieniającym się świecie retail firma oferuje swoim klientom najwyższej jakości doświadczenia zakupowe.
– W ciągu ostatnich dziesięciu lat, firma Sephora odnotowała fantastyczny wzrost w skali światowej. Obecnie działa w 34 krajach i ma ponad 2500 sklepów – mówi Chris de Lapuente, Chief Operating Officer Sephora Worldwide. – Jesteśmy bardzo dumni z tego, że otrzymaliśmy tytuł Sieci Handlowej Roku – to dla nas potwierdzenie, że koncept Sephora cieszy się uznaniem na całym świecie. Jako marka, największy sukces odnosimy wówczas, gdy wygrywamy wspólnie, a ta nagroda stanowi wyraz uznania dla dziesiątek tysięcy pracowników – członków rodziny Sephora – którzy przyczynili się do naszego sukcesu na całym świecie – dodaje.
Sephora, Wroclavia, Polska
Sieć Handlowa Roku to najważniejsza nagroda w konkursie World Retail Awards. Przyznawana jest firmie, którą Jury Główne uzna za przedsiębiorstwo światowej klasy, osiągające wybitne wyniki w wielu ważnych obszarach. Sprzedaż detaliczna staje się coraz bardziej skomplikowana i wymagająca, a tytuł Sieci Handlowej Roku dla Sephora jest dowodem na to, że firma osiąga nie tylko wyjątkowe wyniki finansowe i wzrost sprzedaży, ale także odpowiada na zmiany zachodzące w branży i na całym świecie. Bycie wyróżniającą się siecią handlową w dzisiejszym świecie oznacza też, że firma dostosowała się do realiów cyfrowego świata, zmieniając podejście do sprzedaży detalicznej i sposobu zarządzania handlem w przyszłości. Sephora prowadzi działalność międzynarodową i jury doceniło fakt, że konsekwentnie spełnia najwyższe standardy również w tym obszarze. Jednak ponad wszystko, ta prestiżowa nagroda przyznawana jest firmom, które są wyznacznikiem nowych standardów dla całej branży.
Sephora, Triangle, Hiszpania
Światowy Kongres Handlowy
Światowy Kongres Handlowy skupia liderów branży detalicznej z całego świata, począwszy od największych ikon sprzedaży detalicznej, po najbardziej innowacyjne start-up’y; od liderów rynku krajowego po firmy międzynarodowe. Każdego roku, przez trzy dni, Kongres pozwala uczestnikom nadać kształt przyszłości sprzedaży detalicznej i pokazuje sprzedawcom, w jaki sposób mogą zaspokoić potrzeby swoich klientów w dobie szybko zachodzących zmian. To wyjątkowe, międzynarodowe, coroczne spotkanie liderów handlu detalicznego, które pozwala nawiązać trwałe relacje i poznać najważniejsze kierunki, w których zmierza branża.
Nagrody World Retail Awards stanowią kluczowy element Światowego Kongresu Handlowego.