Intensywny, niezwykły, zaskakujący zapach dla mężczyzn, HUGO Just Different, długo oczekiwany następca oryginalnego i lubianego HUGO Man – najlepiej sprzedającej się światowej ikony zapachów ostatnich szesnastu lat. Ucieleśniając awangardowy, ale pewny styl HUGO Fashion łączy nowoczesny wygląd ze współczesną postawą, a jego najnowszy zapach HUGO Just Different odzwierciedla to innowacyjne podejście prezentując niekonwencjonalny, nowy zapach, który zainspiruje Cię do spojrzenia na świat z różnych perspektyw.
HUGO Just Different dla mężczyzny, który czerpie inspirację z otoczenia. Jego podróż jest niezwykła, a droga wydaje się przypadkowa, jednak na każdym kroku jego ruch jest szybki, energiczny i spontaniczny. Widzi to, co nieoczekiwane i wie, że otwarty umysł jest kluczem do twórczego sukcesu i wzbogacenia. Postrzega otaczający go świat inaczej wraz z przyjaciółmi eksploruje noc w poszukiwaniu nowych doświadczeń.
Uznany muzyk, reżyser teledysków i aktor filmowy, Jared Leto, który został twarzą HUGO Just Different oraz HUGO Man, trafnie uosabia twórczego, eksperymentalnego ducha zapachu. Jako człowiek kultury, nieustannie poszukuje oryginalnych pomysłów i doświadczeń pochodzących z wielu źródeł.
„Inspiracja może pochodzić z różnych źródeł: od osoby, z książki, z nocy, z doświadczenia, ze spotkania.
I niewątpliwie odnajduję inspirację we wszystkich tych rzeczach”. Jared Leto
HUGO Just Different — zapach
HUGO Just Different to nowe zastosowanie klasycznego, świeżego, męskiego zapachu Fougère. Czerpiąc inspirację z podstawowych kontrastów metropolii, którą zamieszkuje mężczyzna używający HUGO, zapach charakteryzuje się nieoczekiwaną kombinacją sprzecznych składników, łącząc świeży chłód z miękkim ciepłem. HUGO Just Different tworzy innowacyjną kompozycję nut, wytwarzając zaskakujący nowy zapach, który ożywia, zaciekawia i sprawia, że spoglądasz na rzeczy inaczej.
Nuta głowy: nowe zastosowanie klasycznej, aromatycznej nuty głowy Fougère nadaje zapachowi świeżość dzięki chłodnej sygnaturze opartej na kompleksie mrożonej mięty, której kamforowy, chłodzący wpływ pobudza zmysły i odzwierciedla emocje życia w nowoczesnej metropolii.
Nuta serca: zaskakująco lekki i owocowo-kwiatowy charakter złagodzony ziołami. Nuta serca łączy frezję z bazylią i kolendrą. To swawolne eksperymentalne połączenie podkreśla intensywność zapachu i tworzy nieoczekiwane połączenia między nutą głowy a nutą bazy.
Nuta bazy: leśna, bursztynowa baza składa się z bogatej mieszanki paczuli, kaszmeranu, olibanum i labdanum, która tworzy przyjemny, nasycony delikatnym ciepłem aromat . W połączeniu z chłodem górnych nut mięty powstaje zestawienie, które stanowi trafną metaforę zimnej stali i szkła miejskiego krajobrazu wypełnionego ciepłem i energią jego mieszkańców.
Razem nuty stanowią pachnący obraz przeobrażonego zapachu Fougère.
„Dzięki HUGO Just Different chcieliśmy stworzyć zapach, który uchwyciłby ideę «patrzenia na rzeczy inaczej», oferując niezwykłą wariację dobrze znanego rodzaju zapachu. Rezultatem jest współczesna interpretacja klasycznego zapachu Fougère, zapewniająca nowe doświadczenie węchowe, które jest świeże, zielone i miętowe, ale ma także ten nieoczekiwany rozkwit ciepła pod spodem. To naprawdę wywraca do góry nogami standardowe oczekiwania stawiane zapachowi, którego mężczyzna może używać podczas nocnego wyjścia”. Will Andrews, P&G Fragrance Creation Team
„Pachnie bardzo dobrze i bardzo orzeźwiająco. Zabawne jest to, że w przeszłości tak naprawdę nie używałem zapachów, ale użyłem go podczas kręcenia reklamy, i kiedy wszedłem na zatłoczony plan, każdy pytał: «Kto tak dobrze pachnie?»”. Jared Leto
HUGO Just Different — opakowanie
Zainspirowany unikalnym kształtem wojskowej manierki i oryginalnego zapachu HUGO Man, nowy flakon HUGO Just Different ma podobną formę, ale pokryty jest nieprzezroczystą, matową warstwą, nadającą mu silny, tajemniczy i całkowicie męski charakter. Dzięki srebrnej nakrętce, czarnemu płóciennemu paskowi i logo HUGO wypisanemu wielkimi, czerwonymi literami nonkonformistyczny design butelki HUGO Just Different doskonale odzwierciedla styl nowoczesnych młodych mężczyzn, dla których został stworzony zapach.
HUGO Just Different — kampania
W kręconej w Nowym Jorku i reżyserowanej przez słynnego szwedzkiego reżysera filmów i teledysków, Jonasa Åkerlunda, reklamie TV HUGO Just Different Jared Leto spogląda na metropolię z wyjątkowych i interesujących punktów widzenia. Mężczyzna używający HUGO jest inspirowany przez wszystko wokół niego i Jared doskonale oddaje tę cechę, poruszając się po mieście. Będąc ikoną kreatywności, widzi niezwykłe i niespodziewane rzeczy, od czasu do czasu zmieniając elementy i tworząc nowe perspektywy dla pozornie zwyczajnych przedmiotów. Wszystko, co znajduje, jest niezwykłe, ciekawe i… JUST DIFFERENT – po prostu inne.
„Ideą kampanii jest postawienie rzeczy na głowie, chodzi o nowe perspektywy, odkrywanie nowych terytoriów, aby ostatecznie wybrać się w podróż i dowiedzieć czegoś o sobie”. Jared Leto
HUGO Just Different — Portfolio i rekomendowane ceny detaliczne
Woda toaletowa 40 ml – 169 PLN
Woda toaleta 100 ml – 226 PLN
Woda toaleta 150 ml – 299 PLN
Woda po goleniu 100 ml – 195 PLN
Woda po goleniu 150 ml – 252 PLN
Balsam po goleniu 75 ml – 148 PLN
Dezodorant w spray’u 150 ml – 91 PLN
Dezodorant w sztyfcie 75 ml – 91 PLN
Żel pod prysznic – 91 PLN