Po ponad 30 latach Bourjois powróciło z jednym z najbardziej znanych zapachów świata, wykreowanym w latach 20tych XX wieku Soir de Paris. Kompozycja zapachu została nieco zmieniona tak aby spełnić oczekiwania współczesnej kobiety. Nowy zapach to szyk i elegancja, połączenie nowoczesności i klasyki bukietu, stwarzające wrażenie romantycznej tajemniczości.
Nowy „Wieczór Paryża” oferowany jest w charakterystycznym, ciemno niebieskim flakonie o kształcie półksiężyca ze srebrną etykietą.
Pierwszy zapach stworzony w dekadzie 1920, z lat świateł rewii, uroków nocnego życia, wielkiej mody i bogactwa zapachów. Stworzony został w 1929 roku przez Ernesta Beaux, a inspiracją do jego powstania były tajemnica nocy i umiłowanie Paryża.
Soir de Paris był zapachem „na kazda kieszeń”. Sprzedawany byl w malych sklepikach w miniaturowych buteleczkach i wielkich sklepach w niebieskich krysztalowych flakonach Baccarat. Jak mówi Claire Laurin, prezes Bourjois USA, Soir de Paris w latach 50tych XX wieku był w Stanach Zjednoczonych najczęściej noszonym zapachem.
Nowa formuła Soir de Paris nadaje mu nowoczesnego charakteru zachowując jednocześnie podstawy oryginalnego zapachu. Rezultatem jest kwiatowy bukiet z nutami owocowymi i drzewnymi.
Nuty głowy – świeża zieleń: bergamotka.
Nuty serca – roślinne: jaśmin, ylang ylang, róża turecka, fiołek, brzoskwinia i cedr.
Nuty głębi – pudrowe: wanilia i piżmo.
Tradycyjnemu niebieskiemu flakonowi nadano również nowy kształt w stylu Art Deco, kształt półksiężyca, zwieńczony srebrnym zamknięciem. Opakowany on jest w niebieskie pudełeczko ozdobione gwiazdkami i srebrną etykietą.
Nowy Soir de Paris Eau de Parfum sprzedawany jest już w USA w cenie ok. USD 50 za 50ml.